loading...

كانكس و كانتينر

انواع كانكس

بازدید : 34
11 زمان : 1399:2

شركت اسكان سپهر سازنده انواع كانكس، كاروان، پيش ساخته، خانه پيش ساخته، ويلايي، اداري، مديريتي، فروشگاهي، كانكس سرويس بهداشتي، كانكس كامپوزيت در ايران مي باشد. با ما همرا باشيد با ادامه اين مقاله با عنوان مشخصات عمومي كانكس.

مشخصات عمومي كانكس

اين شركت با توجه به درخواست شما مشتريان عزيز، توانايي طراحي و ساخت انواع كانكس با امكانات و تجهيزات بينظير لوكس و كيفيت عالي را در محيط كارگاهي خود دارا مي باشد.

افتخار داشته ايم در طول ساليان متمادي مورد انتخاب شما باشيم و چه بسيار از اين بابت بخود باليده ايم اما هرگز نگذاشته ايم تا فراموشمان گردد كه براي شما هر روز بايد بهتر از روز قبل باشيم.

سبد محصولات كانكس اسكان سپهر

گروه صنعتي كانكس اسكان سپهر طيف گشترده اي از محصولات را در سبد توليد خود دارد . كه از آن جمله ميتوان به انواع كانكس ثابت و سيار با كاربري هاي مختلف اععم از فروشگاهي , اداري , مسكوني , كارگري , سرويس بهداشتي , انباري , مدرسه و.. و انواع كانكس هاي پيش ساختهپانلي و ورقي اعم از ويلاي پيش ساخته در محل ساختمان پيش ساخته و قابل حمل و انواع كاروان و كانتينر با ظريفت هاي متنوع اشاره كنيم.

حمل و جابجايي آسان محصولات

حمل و جابجايي محصولات اسكان سپهر بخاطر ظرافت طراحي و پيش بيني هاي لازم در هنگام طراحي بسيار راحت و سريع مي باشد.

ارسال محصولات به سراسر كشور بصورت مونتاژ شده يا ckd مي باشد.
محصولات كوچكتر كانكس شامل كانكس هاي كم حجم تر بصورت مونتاژ شده است و به محل مشتري ارسال ميشود ولي محصولاتي كه ابعاد خيلي بزرگتري را دارند مانند كانكس هاي دوقلو و دوطبقه و ساختمان و ويلاي پيش ساخته بزرگتر بصورت قطعاتي ارسال شده و در محل مشتري مونتاژ ميگردند.

از مشخصات عمومي كانكس اسكان سپهر اعمال آپشن ها كاملا به انتخاب مشتري

در سيستم كانكس كليه آپشن هايي كه قرار مي باشد در محصول نهايي مورد استفاده قرار بگيرند با نظر مشتري اعمال ميگردند و طراحي سبك درب و پنجره و طراحي نما و دكوراسيون داخلي محصولات هم قبل از توليد با استفاده از طراحي سه بعدي به تاييد مشتري انجام مي گيرد.

ما به شما خريد كانكس اسكان سپهر را توصيه ميكنيم و دلايل كافي و محكمي را براي اين مساله داريم چرا كه عمده دليل آن را ميتوانيم به متريال با كيفيت استفاده شده در توليد كانكس اسكان سپهر , طراحي مدرن و شيك و خدمات پس از فروش مناسب بدانيم.

در كانكس اسكان سپهر از چه متريالي استفاده ميگردد؟

مشخصات فني و ديتيل اجرايي كانكس > شاسي كف :

كانكس از طول ۲ الي ۸ متر ، تير آهن نمره ۱۴ ذوب آهن اصفهان در طرح هاي اسكي و دوركلاف. كانكس از طول ۸ الي ۱۰ متر، تير آهن نمره ۱۶ ذوب آهن اصفهان در طرح هاي اسكي و دور كلاف مي باشد .
كانكس از طول ۱۰ الي ۱۲ متر است ، تيرآهن نمره ۱۸ ذوب آهن اصفهان در طرح هاي اسكي و دور كلاف مي باشد.

اسكلت :

استراكچر و شاسي فريمهاي كف سقف و ستونها از پروفيل ۸۰ *۴۰ و ۴۰*۴۰ سنگين ۱۵ كيلوئي با ضخامت ۲ ميل و پل ريـزي كف ۵۰*۵۰ سانتي متر از پـروفيل هاي رايج با اتـصالات اسكت جوشي و پـيچ و مهره اي و ۴ رديف پروفيل كشي در بدنه با اجراي ضد زنگ آكرومات به ضخامت ۴۰ ميكرون مي باشد.

ورق بدنه و سقف :

پـوشش هاي خارجي ديواري استفاده از ساندويچ پانل هاي سيماني به همراه استفاده از فايبر گلاس هاي دكوراتيو و استفاده از ورق هاي اليافي آندولين مي باشد محصول كشور فرانسه با قابليت انعطاف و زيبايي بسيار زياد مي باشد به همراه عايق كاري از داخل است.

عايق :

از جنس پلي اورتان ( آگوستيك فشرده ۴ سانتي ) ضد حريق، عايق صدا و رطوبت به صورت فوم تزريقي و ضد سرما و گرما مي باشد.

درب پنجره ها :

از جنس U.P.V.C درجه يك رنگ كوره اي استاتـيك به همراه تــوري پنجره ها با شيشه هاي ۴ ميـل رفلكس رنگي مي باشد.

تخته كف وكفپوش:

پوشش كف از تخته هاي ۱۶ و ۱۸ ميل ايتاليائي يا كريندو و چند لائي واتر پروف و كفپوش از جنس مشمع پشت گوني طرح پاركتي درجه يك در اشكال مختلف با چسب چوب شمال، با قير پاشي از كف و در صورت در خواست مشتري ملات ريزي در كف و استفاده از سراميك درجه يك با بند كشي انجام مي گردد.

هوك :

در بالاي سقف با ۴ قلاب ميلگردي جهت سهولت در بارگيري با قدرت تحمل بار به وزن ۱۰ تن مي باشد.

سيستم روشنايي :

با نصب كليد و پريز درجه يك برق تلفن ، مهتابي دوبل ، چراغ سقفي ، چراغ تونلي بالاي درب ورودي و سيم كشي استاندارد با كابل ۵/۲*۲ مجهز به كليد مينياتوري ( فيوز اصلي) مورد تاًئيد واحد كنترل كيفيت ميباشد.

رنگ:

رنگ آميزي و زيبا سازي با بهترين تركيب و تنوع رنگ ها طبق سليقه مشتري انجام مي گيرد .
دريچه : محل نصب دريچه كولر و بخاري مي باشد.

براي مشاهده ادامه اين مطلب به سايت كانكس اسكان سپهر مراجعه كنيد
آدرس دفتر مركزي : تهران، صادقيه ، برج گلديس ، طبقه پنجم ، واحد 511


تلفن هاي واحد فروش :


80 56 23 44 – 021
20 57 23 44 – 021
13 72 31 88 – 021
98 73 31 88 – 021
35 72 31 88 – 021

0912-2447836

بازدید : 65
11 زمان : 1399:2

قيمت كانكس ويلايي دست دوم

يكي از خدمات گروه صنعتي اسكان سپهر تعيين قيمت كانكس ويلايي دست دوم مي باشد. تعئين قيمت كانكس دست دوم همواره بستگي به ابعاد و امكانات و ميزان سلامت كانكس و همچنين سال توليد آن و مصالح بكار رفته در آن متغئير مي باشد .خريد اين سازه معمولاً خريد اين سازه كمي مشكل تر از نوع فابريك آن است . زيرا محصولات نو داراي كاتالوگ و ليست قيمت هستند و تمامي قطعات و بخش هاي آن سالم و بدون هيچگونه نقصي عرضه مي شوند .

اما كانكس كاركرده يا همان دست دوم بايد مورد بازبيني و بررسي قرار گيرد و از طرف ديگر قيمت گذاري آن بايد توسط كارشناس صورت پذيرد و گاهي اوقات مشاهده شده است قيمت كانكس كه توسط فروشنده اعلام مي شود بالاتر از ارزش واقعي آن است .با توجه به گفته هاي بالا مي توان نتيجه گرفت در صورت نداشتن اطلاعات كافي در زمينه ي قيمت كانكس ويلايي دست دوم لازم است از شخصي كه توانايي قيمت گذاري بر روي اين سازه ها را دارد استفاده كرد .

كانكس ويلايي دست دوم

نحوه ي تعئين قيمت اين سازه به طور كلي و در شرايطي كه اين سازه از سلامت خوبي برخودار باشد معمولاً قيمت دست دوم آن با نو حدود ۲۵ تا ۴۰ درصد ارزان تر است . و اين سلامت براساس بازديد اوليه از سازه ي آن و تاسيسات داخلي صورت مي گيرد .در صورتي كه صاحب كانكس مي باشيد و قصد فروش آن را داريد و يا خريدار مي باشيد لازم مي باشد قبل از هر اقدامي از بهاي روز انواع كانكس ويلايي اطلاع داشته باشيد و اين مورد نيز براساس امكانات و مصالح بكار رفته در سازه امكان پذير است .مناسب ترين و بهترين راه براي خريد اين سازه و يا اطلاع از قيمت كانكس بازديد حضوري خود شما از كانكس مورد نظر است .

و در بازديد حضوري كه با همراهي شخصي كه توانايي قيمت گذاري را دارد مي توان در رابطه با قيمت توافقي با فروشنده وارد مذاكره شد .تجهيزات اين سازهدر تمامي مطالب بالا صحبت از شخصي كه توانايي قيمت گذاري دارد به ميان آمد . ولي شايد براي شما اين موضوع خيلي قابل هضم نيست ولي لازم مي باشد به اين مسائل دقت زيادي گردد.

كانكس ويلايي دست دوم و بدنه آن

زيرا هر كانكس داراي تجهيزات و لوازم مختلفي مي باشد كه مي توان به اين موارد اشاره كرد :

براي تعئين قيمت كانكس دست دوم لازم مي باشد از نوع بدنه ي آن كه سايدينگ و يا ساندويچ پانل مي باشد آگاه باشيد ، نماي داخلي آن در قيمت كانكس ويلايي دست دوم نقش زيادي ايفا مي كند و پنجره ها و درب آن نيز بسيار با اهميت مي باشد .از ديگر تجهيزات اين سازه مي توان اين موارد را نام برد : اتاق خواب با كمد ديواري ، كابينت آشپزخانه با سينگ ظرفشويي ، شيرآلات ، هود تهويه ، گاز صفحه اي ، آبگرمكن ، سرويس بهداشتي ، اتاق نشيمن ، چراغ روشنايي ، لوستر و . . . گروه صنعتي اسكان سپهر طراح و سازنده ي انواع كانكس ، كانتينر و خانه هاي پيش ساخته يكي از بهترين طراحان و سازندگان سازه هاي فلزي و خانه هاي پيش ساخته در ايران مي باشد. تمامي محصولات توليد شده در اين گروه صنعتي با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به مشتريان عرضه مي شود . اين محصولات داراي ضمانت نامه مي باشند. و شما عزيزان در صورت نياز به كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با گروه مشاوران اسكان سپهر ارتباط برقرار كرده و از مشاوره و راهنمايي آنان برخوردار شويد .

بازدید : 96
11 زمان : 1399:2

كانكس چيست

به سازه هاي پيش ساخته اي كه كه قابليت حمل دارند كانكس گفته مي شود و در دو نوع ساخته مي گردند. يا ثابت اند يا در زير آن ها چرخ هايي براي حركت تعبيه شده مي باشد. بدنه كانكس ها معمولا از فلز ساخته شده اند و تا حد امكان در ساختن بدنه و سقف آن از موادي استفاده مي كنند كه عايق صوتي و حرارتي باشد و نفوذ ناپذيري در برابر آب داشته باشد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 914
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی